Wednesday, May 5, 2010

က်မခ်စ္သူ

ခ်စ္သူတဲ႕......
စကားလံုးေလးက၂လံုးတည္းနဲ႕အဓိပၸါယ္တိတိပပဖြင္႔ဆိုဖို႕ေတာ႕အခက္သား......။
တစ္ဦးကတစ္ဦးကိုဖြင့္ဟေၿပာဆိုမွခ်စ္သူလို႕သတ္မွတ္လိုက္ရင္......
နည္းနည္းေလးေဘာင္မ်ားက်ဥ္းေနမလားလို႕....း)
က်မအတြက္ေတာ႕.....ကိုယ္႕ကိုဘယ္သူကခ်စ္ေနလဲဆိုတာအဓိကမက်ပါဘူး။
ကိုယ္ကခ်စ္ေနတဲ႕သူဟာ...က်မရဲ႕ခ်စ္သူ...က်မခ်စ္သူေပါ႕။
ေနာက္ၿပီး...လူတစ္ေယာက္ကိုခ်စ္သူလို႕အမည္တပ္က်ရာမွာ.....
တစ္ခ်ဳိ႕က...ငယ္ကၽြမ္းေဆြကမွတစ္ဆင္႔တိုးလာတဲ့ခ်စ္သူ၊
တစ္ခ်ဳိ႕က... မိတ္ေဆြအေပါင္းအသင္းမွစိတ္အေနေၿပာင္းၿပီးခ်စ္လာမိတဲ့ခ်စ္သူ၊
တစ္ခ်ဳိ႕က...ငယ္ေပါင္းလည္းမဟုတ္၊မိတ္ေဆြလည္းမမည္ပဲ..ခ်စ္မိလာတဲ့ခ်စ္သူ၊

ဘာလိုပဲၿဖစ္ၿဖစ္...က်မအတြက္ေတာ့...အဲဒီလိုတစိမ္းလူတစ္ေယာက္အေပၚမွာမွ....
ရင္မွာထူးဆန္းစြာၿဖစ္တည္လာတဲ႕ခံစားမွူေလးရွိလာလို႕....
ခ်စ္သူလို႕သတ္မွတ္လိုက္တာပါ....။
က်မရဲ႕ခ်စ္သူ..ညႈိ႕ႏႈိင္လြန္းတဲ့က်မခ်စ္သူ.......



ၾကည္ၿပာရီေဝေသာ....အၾကည့္နဲ႕ညိႈ႕တတ္သူ..၊
က်မရဲ႕ၾကင္နာသူ...သူ႕အၾကည့္ဘဝင္မွာဆူ၊
ရင္ခြင္လႊာကိုပူ...ႏွလံုးသားေလးေတြစူးလို႕...၊
အသည္းထဲေပါက္ေအာင္ၾကည့္တဲ့.....က်မခ်စ္သူ..........



7 comments:

ထား said...

မိုက္တယ္ မိတယ္ ၾကိဳက္တယ္ ခိုက္တယ္ကြာ ............
အားေပးေနပါတယ္...........


ခ်စ္တဲ့

ထား

မိဆိုးေလး said...

့ဟတ္ထိသြားးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး <3<3

ဗက္ဆာ said...

:D :D :D :D
အားေပးေနပါ၏ ။

လသာည said...

အားးးးးးးးးး
ဟတ္ထိသြားျပီ...း'(။
ခ်စ္သူ.မ်က္၀န္းတဲ့လား
ကၽြန္မခ်စ္သူနဲ႔ကေတာ့ မ်က္၀န္းေၾကာင့္မဟုတ္ဘူး..။ တျခားဟာ..ဟိုးဒင္း ဂရုစိုက္တတ္တာကို ေျပာတာပါ းP
ရင္တြင္းစကားေလးေတြ ထပ္ေရးပါဦး.. TTM

Anonymous said...

ေဘာင္မက်ဥ္းေအာင္ဘယ္လိုလုပ္၇မွာလဲ..TTM

မိဆိုးေလး said...

လႊနဲ ့တိုက္ခ်လိုက္ေလ မိဆိုးႀကီးရ..။ :P

အမုန္းမရွိတဲ့ကမာၻ said...

ကိုင္း...အေပၚကAnonymousၾကားတယ္ဟုတ္...း)